środa, 23 stycznia 2013

NAJNOWSZE KOSMETYCZNE PROMOCJE

Dziewczyny! w tym tygodniu aż głowa boli tyle jest przecen na kosmetyki! aaa! ja już oszalałam, a Wy? ;)

1) Drogeria ROSSMANN oferuje Nam -40% na WSZYSTKIE podkłady! obowiązuje w terminie 20-26.01.2013

2) Zawsze chciałyście kupić „ShinyBox” ale było szkoda wydać Wam 49zł na pudełko?!

Teraz macie szansę kupić je w cenie 29zł!

Promocja obowiązuje na pudełka od pierwszego do listopadowego 2012. Wystarczy, że przy zamówieniu wpiszesz kod promocyjny „SHINY-KARNAWAL-20″ !

3) W drogerii HEBE ceny lecą o -40% w dół! każdego dnia obniżka obowiązuje na inną firmę, a więc:

24.01 – RIMMEL
25.01 – BELL
26.01 – L’OREAL
27.01 – BOURJOIS
28.01 – ASTOR
29.01 – MAYBELLINE
30.01 – REVLON


Myślę, że warto skorzystać z takich obniżek! Ja już wczoraj nie mogłam się oprzeć i „pokicałam” do Rossmanna po dwa nowiutkie, świeżutkie podkłady, które zaczynam testować i już niebawem wstawię notkę na blogu co o nich myślę!

kiss Rabbit

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz